Let´s dance

Halvvägs in i programmet fastnade jag framför Let´s dance.
Har aldrig kollat något särskilt på det tidigare säsonger. Men Denna säsong har de ett gäng sköna och coola personligheter.
Ikväll har jag bara sett Carl-Jan, Kitty och Blondinbella dansa. Och måste bara säga att jag totaldiggar Carl-Jan alias CJ, Störtskön och charmerande.
Kitty måste lära sig dra igen mathålet alltså. Trodde hon skulle vara lika cool som hon ser ut men icke! Hon gör sig nog bättre i sitt vanliga yrke.
Blondinbella har jag inte så mycket att säga om förutom att hon är söt och att det är roligt att hon medverkar i programmet. Lite av en chocker.
Tycker ni inte jag platsar i juryn så som jag kritiserar? Det tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Marja

Alltid lika rolig var får du allt ifrån varför inte skriva en bok gumsilumsan.Kraaaaaaamis

2009-01-19 @ 20:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0