Våg?

Min dag har bestått av att lilla mamma kom hem på en fika.
Sedan bjöd hon mig på en smarrig pizza på staden. När vi hade rensat tallrikarna kom det in den sötaste lilla farbrorn, gissar på att han var 88 år. Vi slog vad om vad han skulle äta och jag vann (rödspätta).
Annars efter mycket om och men köpte jag en deo på stan. Jag har sådan sjuklig belsutsångest när det gäller allt. Sprang runt halva stan i jakten på den perfekta deon. Efter två besök på hälsokosten köpte jag en där. Expediten gissade på att jag var våg (stjärntecknet) eftersom jag var så velig och tydligen ska vågar ha problem med att bestämma sig. Men antar att jag bara är det ändå.
Efter ett kramkalas här utanför begav jag mig hem, gick på en alldeles för halkig powerwalk och upptäckte ett intresse för Qatar. Så dit åker vi nån dag!

Nu blir det nötter framför TVn!

Kommentarer
Postat av: Marja

Tack för en jätte trevlig dag i staden Kramis

2009-01-22 @ 09:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0