Garderobsrensning



Nu har jag rensat i garderoberna också. Det där var det bästa jag kunde åtadkomma. Compact living kan man säga, varje liten kvadratcentimeter utnyttjas!



Jag har verkligen vart hård mot mig själv idag och rensat duktigt bland alla kläder. Normalt är det just att rensa bland mina kläder som jag tycker är svårast.
En hel massa ska i alla fall till välgörenhetsbutiken men de två ovanstående tänkte jag försöka sälja på tradera. Har aldrig sålt något där förut så ska bli spännande att se om någon vill köpa.
Klänningen är från modström och linnet är från french connection.
 

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ja behövs ju rensa ur ibland gör det varje höst o vår det känns väldigt bra

2009-06-08 @ 13:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0