Speedad



Idag har det till en början vart en dålig dag men den blev bättre och ser ut att sluta bra.
Det började med en incident på jobbet som jag tar på mig skulden för eftersom det var mest mitt uppdrag att vara uppmärksam.
Detta sänkte mig lite och det är verkligen inget bra sätt att börja en dag på så därför fick jag en förskräcklig huvudvärk och mådde väldigt illa där ett tag. Funderade på att gå hem efter lunch och innan vårt möte skulle börja men efter ett äpple och en vilopaus i massagestolen kände jag att jag skulle orka, så möte blev det.
Där åt vi sallad och fikade och pratade om väsentliga grejer. Fick också i mig en kopp kaffe (som jag vanligtvis aldrig dricker) och den var uppåt-tjack för mig för jag blev helt speedad och eftersom det var bra stämmning på mötet blev jag också gladare.
Efter mötet var det inplanerat en promenad som lite friskvård och det var otroligt skönt trots att det kom en störtskur. Flera av oss (märk "oss") joggade till och med en bit.
Så allt löste sig i alla fall och jag tror att bara man tänker så hela tiden och försöker ha en positiv attityd och ta lätt på saker och ting så tror jag faktiskt att det mesta löser sig till det bästa.

Nu har jag inte ens vart hemma en timme och jag har redan hunnit med att plantera mina pelargoner som jag köpte igår. Jag har även hunnit att plantera om mina kryddor.
Så jag tror kaffet sitter i än ;).

Nu ska jag springa upp på stan och köpa lite färg till håret. Är i stort behov av en toning, och en dusch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0