Trasig och förgiftad :)

Det första som hände mig imorse var att jag fick en stor skåplucka i huvudet när jag skulle öppna den. Vet inte vad som hände men nu är jag ett sår rikare och en skåplucka fattigare.
När jag senare kom till jobbet skulle jag koka välling åt en tant. Där hade jga tydligen satt på fel platta och la en skinkförpackning på den varmaplattan. Höll alltså på att gasa ihjäl både tant och mig. Men lyckades rädda några skinkor (inkl. våra) och brandalarmet gick inte ens. Tur i oturen. Tanten bara skrattade.
Annars har det inte hänt så mycket, känns liksom som att det för fylla ut dagens kvot av plötsliga händelser.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Otursdag då hahahaha

2009-06-06 @ 16:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0