22.13

Vad underbart det känns att våren är här. Jag vet att jag har sagt det ett antal ggr men det tåls att sägas tusen till. Våren är verkligen min årstid, det är nu jag är som lyckligast. Det spritter i hela kroppen.
Shoppingsugen blir man med! Vill ha en hel uppsjö av nya fräscha vårjackor bl.a och en ny kamera!
Blir så tråkigt när man inte kan skildra allt som händer i bilder. En bild säger ju faktiskt fler en tusen ord som det brukar heta.

Angående Leos operation så blev den aldrig av idag. Narkosläkarna var upptagna med mer akuta patienter och det måste ju så klart prioreteras. Lillen fick dock en ny tid i morgon så vi håller alla tummar då istället.
Tack för alla lyckönskningar. Jag ska framföra dom.

PS. Nästa vecka ska jag på en jätte rolig och spännande tillställning som jag inte berättar mer om här just nu, men säkert senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0