Kvällen o natten





Sandra, Josefine och jag började kvällen igår med ett par drinkar här hos mig.
Josefine som alltid är så generös hade med sig en gåva till mig. Jag fick ett otroligt väldoftande te i en bedårande burk och en mateus mugg och en matchande assiett med samma märke. Tack igen kära du!
Syster mådde lite dåligt i magen igår och kände sig inte riktigt bra när hon kom hit så jag matade henne med bollnäs fil och banan. Vi trodde inte hon skulle hålla hela kvällen men runt två tiden när frimis ville stänga var hon sugen på både hamburgare och efterfest. You go! Hoppas magen mår bra idag bara.
Innan frimis var vi på ett ställe som heter Lounge och där hade de en av de skönaste stolar jag någonsin suttit i och väldigt smaskigt vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0