Snara framtidsutsikter

Nu har det vart dåligt med uppdateringen.
Men om ni vill veta vad jag har gjort så var jag hos farmor hela dagen igår, min kusin var även där.
Idag har jag jobbat, städat, städat och nu kokar jag söppe som jag ska sörple i mig om en liten stund. Men först hinner jag läsa lite bloggar.
Imorgon kommer en dag som jag har sett fram emot lääänge. Jag ska nämligen ut och äta med min kära Angelica, det kommer bli så gött och så mysigt!
Sen så kommer ju Nicklas hem på långhelg och det är inte fyskam det heller.
Ser även fram emot helgen då jag har en del skoj aktiviteter att sysselsätta mig med. Men sparar att berätta om det till då! ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja det ska bli jätte trevligt. :) ses imorgon.

2009-05-19 @ 21:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0