Hagel









Kom nyligen hem från lite avkopplande strosning på stan.
Köpte mig lite hud- och hårvårdsprodukter som hade tagit slut.
Värmeskyddande spray till håret har jag vart i stort behov av länge och det fanns inte mycket att välja på tycker jag.
De flesta produkterna var inriktade på antingen plattat hår eller lockat hår. Jag gillar ju att variera! Hittade i alla fall en spray till slut så nu hoppas vi bara att den är bra.
Köpte en organisk bodybutter och ett sött linne på Lindex också!

När jag var på väg hem från stan började det att hagla och störtregna och samtidigt sken solen. Det älskar jag.
Jag blir riktigt lycklig i magen i sådan väderlek så det slutade med att jag nästan skuttade sista biten hem. Men bara nästan.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Vem är snyggingen på första bilden? Världens vackraste!

2009-05-05 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0